vineri, 24 decembrie 2010

Sarbatori fericite!

Buna tuturor! As vrea sa va urez sarbatori fericite si sper ca mosu' sa va aduca tot ce va doriti in aceasta seara. Insa va rog sa nu uitati ce sarbatorim cu adevarat: nasterea lui Hristos. Multi oameni, de Craciun, uita adevarata semnificatie pentru ei insemnand numai mancare. Insa este mult mai mult. Este o noapte in care Iisus s-a nascut si asta ar fi lucrul l-a care noi trebuie sa ne gandim instantaneu cand auzim cuvantul Craciun.
Sper ca nu ati uitat semnificatia adevarata. Va urez un Craciun fericit, si pentru ca eu o sa plec pe 28 decembrie din tara, s-ar putea sa nu mai postez nimic pana pe 11 ianuarie cand ma intorc inapoi. Dar daca gasesc o portita de scapare la un calculator, atunci voi posta si capitolul I din Cum mi-am planuit moartea.
De asemenea m-am gandit la ceva. Cum eu nu am terminat povestea aceasta, poate imi veti da voi o mana de ajutor. Dar nu acum. Cand voi avea nevoie va voi spune. Dar voi sa fiti pregatiti.

Un comentariu:

  1. Sarbatori fericite si tie!
    Bafta cu blogul :*!
    Poate treci si pe la mine. Sunt noua in lumea blogului...:)

    RăspundețiȘtergere