vineri, 28 ianuarie 2011

Cum mi-am planuit moartea - Capitolul 3: Geena

-De unde stii tu asta?!?
-Eu...
-Ma rog. Plangeam din cauza unui motiv personal. Nu sunt obligata sa-ti spun tie ce si cum.
-Dar, te rog...
-Oh, bine. Asaza-te, spuse Geena aratandu-mi fotoliul de langa semineu. Mama ta, cand traia, avea un fel de putere...nu stiu cum sa-ti explic, dar de obicei ceea ce visa ea se intampla. Nu mereu, dar de obicei da.
-Cum asa? Avea o putere paranormala?!
-Cam asa ceva. Intr-o zi ea te-a visat pe tine intr-un cabinet al unui doctor. Tu trebuiai sa faci niste teste pentru a vedea daca boala pe care un doctor credea ca o ai, aveai o boala in acel vis, este adevarata.
-Ce boala? am intrebat mirata, pentru ca eu nu ma mai imbolnavisem demult, ci doar avusesem mici raceli inofensive.
-Nu stiu si nici mama ta nu stia. Ideea este ca tu erai acolo si aveai aceea boala si nu era nicio urma de parintii tai. Dar picatura care a umplut paharul a fost cand tu mi-ai spus "Sper ca o sa fie bine, mama" mie. Atunci mama ta s-a speriat pentru ca si-a dat seama ca ceva nu e in regula.
-Si care e faza? De ce plangeai?
-Pentru ca simptomele din vis se potriveau cu cele de ieri. Cred ca e ceva in neregula cu tine, Kathy.
Am ramas inmarmurita. Deja erau prea multe informatii pentru a le mai putea controla. Mama avea puteri paranormale iar eu eram bolnava de o boala grava?!? Deja era prea mult pentru o zi asa ca m-am dus, fara sa mai spun niciun cuvant, in camera mea. Am inchis fereastra care ramasese deschisa si m-am intins pe pat. Am incercat sa-mi alung toate gandurile si in curand am adormit intr-un somn fara vise.

---------------------------------------------------------------------------
NOTA AUTORULUI: Imi pare rau dar nu am prea avut timp sa scriu asa ca o sa trebuiasca sa va multumiti cu acest capitol scurt timp de doua saptamani, pana cand apare al patrulea capitol. Pa, pa.

Un comentariu:

  1. dragut, ce-i drept cam scurt:(((
    daca te interezeasca si eu scriu o pov, poate iti faci timp sa arunci un ochii. Ms

    RăspundețiȘtergere